vrijdag 26 januari 2018

STAMPIN UP producten



Hoi allemaal,

Vanaf vandaag kunnen jullie bij mij stampin up producten bestellen.
Ik ga eens kijken of ik dit ook leuk ga vinden?
Je kunt bij mij gratis gidsen aanvragen, en ophalen.
Alleen bij verzending komen er verzendkosten bij, die je weer terug kunt krijgen als je iets bij mij besteld.

Het is t/m maart SALE A BRATION tijd.
Dan mag je bij een besteding van 60 euro uit de lente/zomercatologus een gratis product uitzoeken uit het daarvoor bestemde kleine boekje.
Dat is toch heel aantrekkelijk, dit duurt t/m eind maart.

Ook kun je via de mail of telefonisch bestellingen opgeven en waarbij ik je kan tegemoet komen met een leuke korting. Dus ja wat is er nu leuker om een korting te krijgen en ook nog eens bij een besteding van 60 euro een stempelset gratis te ontvangen t/m maart. Wees er dus op tijd bij.
Ik hoor graag van je...........


Paulien.vanarkel@ziggo.nl.
Mijn tel.: 010-4472636.






Geen opmerkingen:

Stempelen en inkleuren met aquarelverf

                                      Inkleuren met aquarelverf hoe leuk is dat om te doen ......